ابو آلاء الولائی دبیرکلگردان سیدالشهدا

دبیر کل گردانهای سیدالشهدای عراق ضمن محکومیت تهدید آیت الله سیستانی از سوی صهیونیستها، تأکید کرد که پس از این اهانت، خاورمیانه به جهنمی تبدیل می‌شود که اشغالگران آمریکایی و صهیونیست را خواهد بلعید.

به گزارش مشرق، «ابوآلاء الولایی» دبیر کل گردانهای سیدالشهدای عراق امروز جمعه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که پس از اهانت و تهدید آیت الله سید علی سیستانی مرجع عالی قدر شیعیان دیگر هیچ گونه محاسبه منطقه‌ای وجود نخواهد داشت.

وی همچنین هشدار داد: پس از این اهانت هیچگونه هشدار سیاسی به گروه‌های مقاومت پاسخ نخواهد داد و در پی آن، خاورمیانه به جهنمی تبدیل خواهد شد که اشغالگران آمریکایی و صهیونیست را خواهد بلعید و به پایان غده سرطانی صهیونیستی خواهد انجامید.

الولائی با اشاره به اینکه پس از یک سال از عملیات طوفان الاقصی، نیروهای مقاومت توانسته‌اند در برابر وحشی‌ترین رژیم ایستادگی کنند، تصریح کرد: اقدامات انصارالله در یمن، عملیات‌های مهم و همدردی واقعی با مردم لبنان و غزه است که این مسئله افتخار عظیمی برای آنان به شمار می‌رود.

وی جبهه پشتیبانی در لبنان را پس از شهادت سید حسن نصرالله جبهه اصلی دانست و گفت: این جبهه، دیگر هیچگونه قواعدی برای درگیری یا سقفی برای حملات خود قائل نیست، بلکه تنش را با تنش، تخریب را با تخریب و خون را با خون پاسخ می‌دهد.

این فرمانده الحشد الشعبی تصریح کرد: مقاومت اسلامی عراق عملیات خود را به جبهه پشتیبانی نخست از لبنان و غزه تبدیل خواهد کرد و اعتراف دشمن صهیونیستی به شکست‌های خود فقط بخشی از این کارآیی این عملیاتها است. وی ادامه داد: دشمن اگر فکر می‌کند که با ریختن خون بی‌گناهان به پیروزی خواهد رسید، در توهم به سر می‌برد.

واقعیت این است که این خون‌ها، دشمن را غرق خواهد کرد و ایمان حامیان مقاومت را به عنوان تنها راه شکست دشمن چندین برابر خواهد کرد. الولایی خاطرنشان کرد: در طی یک سال گذشته تا به امروز، رژیم صهیونیستی حتی نتوانست یک هدف از اهداف اعلامی خود را محقق کند. از نتایج و ثمره طوفان الاقصی این است که شماری از دولت‌های جهان فلسطین و حق این کشور در تعیین سرنوشت را به رسمیت شناخته‌اند.

وی با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی، توانمندی‌ها زرادخانه جنگی دشمن را دچار فرسایش کرد، تصریح کرد: این عملیات چهره جنایتکارانه واقعی صهیونیست‌ها را در برابر ملت‌های جهان رسوا کرد.

الولایی در پایان ضمن تمجید از ایستادگی گروه‌ها و ملت فلسطین و مردم لبنان در برابر رژیم صهیونیستی، از ملت عراق نیز به خاطر حمایت از ملت‌های لبنان و فلسطین قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس